رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود استخوان کودکان را چگونه تقویت کنیم؟ مصرف بیسکوییت و کلوچه چه تاثیری بر سلامتی کودکان دارد؟ خشم بهاری را کنترل کنید برای حفظ سلامتی روزانه چند عدد تخم مرغ بخوریم؟ زردچوبه چه تاثیری در افزایش طول عمر و جوانی دارد؟ ۴ عارضه مصرف خودسرانه ویتامین دی را بشناسید بیشتر شکایات مردمی از پزشکان در حوزه زیبایی است | عمده اقدامات غیرمجاز در آرایشگاه‌ها و مراکز زیرزمینی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٨ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | وزش باد و بارش باران در برخی از مناطق استان واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار، ۵ مصدوم برجای گذاشت آیا انجام اقدامات زیبایی در دوران بارداری ممنوع است؟ روند کاهشی داوطلبان پسر برای ورود به دانشگاه | کاهش حدود ۳ درصدی داوطلبان پسر در خراسان‌رضوی طی یک سال زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی اعلام شد دستگیری چند سارق با ده‌ها فقره دزدی در مشهد بهترین دمنوشی که از اضافه‌وزن جلوگیری می‌کند مبنای افزایش حقوق بازنشستگان باید اجرای صحیح ماده ۹۶ قانون تامین‌اجتماعی باشد افزایش ۷ درصدی اهدای خون در خراسان رضوی (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان را شرح می‌دهد
سرخط خبرها

فرصت دوباره برای استخدام در آموزش و پرورش | برگزاری آزمون مجدد در بهار ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۶۰۲۵۸
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
  • ۳
فرصت دوباره برای استخدام در آموزش و پرورش | برگزاری آزمون مجدد در بهار ۱۴۰۰
معلمانی که در آزمون استخدام امسال پذیرفته نشده اند و یا به هر دلیلی موفق به شرکت در آن نشده اند می‌توانند در این آزمون که شاید بهار سال آینده برگزار می‌شود شرکت کنند و به استخدام آموزش و پرورش در آیند.
به گزارش شهرآرانیوز، محسن حاجی میرزایی گفت: شاخص‌های شرکت در آزمون استخدامی معلمان تفاوتی نکرده است و معلمان حق التدریس بعد از سال ۹۱ و نهضتی‌های فعال قبل از سال ۹۲ می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی افزود: مرحله اول حق التدریس معلمان ماه گذشته پرداخت شد و سازمان برنامه و بودجه به ما وعده داده است که بعد از پرداخت حقوق اسفند که در چند روز آینده خواهد بود مرحله دوم حق التدریس معلمان نیز پرداخت شود.

وی به رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و گفت: لایحه رتبه بندی معلمان در جلسه فردا یا هفته آینده هیأت دولت مطرح می‌شود و پس از تصویب به مجلس ارائه خواهد شد.

وی از خرید مجدد اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد و افزود: اردوگاه شهید باهنر در سال‌های گذشته به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شده بود.

وی خاطرنشان کرد: با پرداخت ۶ هزار میلیارد تومان این اردوگاه دوباره خریداری شد که آخرین قسط آن در ماه گذشته پرداخت و سند این اردوگاه به نام آموزش و پرورش صادر شد.

وی یادآور شد: اردوگاه شهید باهنر بخشی از تاریخ تعلیم و تربیت ایران است و بسیاری از دانش آموزان از این اردوگاه خاطرات خوبی دارند.
 
منبع: صداوسیما

بیشتر بخوانید:
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
9
سلام. میگم این آزمون مجدد آموزش و پرورش فقط شامل معلمان حق التدریس و نهضتیها میشه یا کسانی که فارغ التحصیل رشته های علوم تربیتی هستندو امسال قبول نشدن یا حدنصاب رو نیاوردن هم میتونن شرکت کنن؟؟؟
مریم
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
0
14
وقت بخیر.آیا حتما معلمین حق التدریسی که قبول نشده اند می‌توانند در آزمون شرکت کنند یا هر شخصی که در آزمون امسال شرکت کرده بود و قبول نشده مجدد میتواند در آزمون شرکت کند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
0
5
سلام آیا این آزمون بهار واسه افراد دیگه ای ام که کثبت نام کردند ولی در آزمون ۹۹ نتونستند شرکت کنن رو شامل میشه.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->